کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات و نحوه دستگیری عوامل معاند کانال آمدنیوز

22 مهر 1398 ساعت 16:49

  یک مقام اطلاعاتی به کانال تخصصی اخبار امنیتی دفاعی گفت: تمامی منابع خبری، مرتبطین و کسانی که اخبار و گزارشات خود را برای شبکه معاند آمدنیوز ارسال می‌کردند، همه جزئیاتشان در دستان ماموران اطلاعاتی قرار گرفته است.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   این مقام آگاه گفت: کلیه نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران، قوه قضائیه در گذشته تذکر و هشدار داده  و اتمام حجت کرده بودند که هرشخص برای رسانه‌های ضد انقلاب و شبکه‌هایی که توسط سرویس‌های جاسوسی دشمن حمایت می‌شوند، مطلب، ویدیو، متن، صوت، عکس و یا هرگونه اطلاعاتی ارسال کند، از لحاظ قانون به عنوان مجرم و به اتهام همکاری با عوامل سرویس‌های جاسوسی بیگانه شناخته خواهد شد و قطعا توسط نهادهای اطلاعاتی دستگیر و توسط مقام قضائی محاکمه خواهد شد.

  زم و چند تن از همکارانش سفری به یکی از کشورهای همسایه ایران داشتند، غافل از اینکه سازمان اطلاعات سپاه او را از داخل فرانسه زیر نظر داشته و تا زمانی که فرانسه را به مقصد کشور ...... همسایه ایران، ترک کرد کاملا زیر چتر اطلاعاتی ایران قرار داشت و در فرصت مناسب به تور سازمان اطلاعات سپاه افتاد و خود و همراهانش به همراه تمامی دستگاه‌هایی که داشته‌اند شامل تبلت، تلفن هوشمند، کامپیوتر و.... همچنین مدیریت کانال و سایت آمدنیوز و تمامی اطلاعاتی که توسط افراد داخل ایران برای این رسانه ضد انقلاب ارسال می‌کردند، در اختیار پاسداران سازمان اطلاعات سپاه قرار گرفت.

 


کد مطلب: 117671

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117671/جزئیات-نحوه-دستگیری-عوامل-معاند-کانال-آمدنیوز

نفت ما
  https://www.naftema.com