کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع آب معدنی برای زائرین توسط پتروشیمی اروند و تندگویان

24 مهر 1398 ساعت 17:43

با توجه به اینکه ممکن است یکی از نگرانی های زائرین اربعین حسینی، تهیه آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در کشور عراق باشد، پتروشیمی های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس تامین و توزیع آب آشامیدنی به زوار اربعین حسینی را در دستور کار خود قرار داده اند. 


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  حسب تاکید مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی صنایع خلیج فارس مبنی بر خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، شرکت های پتروشیمی اروند و تندگویان، سیصد و سی هزار بطری آب معدنی در مرزهای شلمچه و چزابه، به ستاد عتاب عالیات استان خوزستان تحویل دادند. 

  بنابه این گزارش، با توجه به اینکه ممکن است یکی از نگرانی های زائرین اربعین حسینی، تهیه آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در کشور عراق باشد، پتروشیمی های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس تامین و توزیع آب آشامیدنی به زوار اربعین حسینی را در دستور کار خود قرار داده اند.  

قابل ذکر است، با توجه به گرمای هوا و خیل عظیم زائرین اربعین حسینی با هماهنگی های صورت گرفته بین استانداری و شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس اقدامات خوبی در زمینه یاری رسانی به زوار اربعین صورت گرفته است.


کد مطلب: 117729

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117729/توزیع-آب-معدنی-زائرین-توسط-پتروشیمی-اروند-تندگویان

نفت ما
  https://www.naftema.com