۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۱۱۷۷۲۹

توزیع آب معدنی برای زائرین توسط پتروشیمی اروند و تندگویان

با توجه به اینکه ممکن است یکی از نگرانی های زائرین اربعین حسینی، تهیه آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در کشور عراق باشد، پتروشیمی های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس تامین و توزیع آب آشامیدنی به زوار اربعین حسینی را در دستور کار خود قرار داده اند. 
توزیع آب معدنی برای زائرین توسط پتروشیمی اروند و تندگویان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  حسب تاکید مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی صنایع خلیج فارس مبنی بر خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، شرکت های پتروشیمی اروند و تندگویان، سیصد و سی هزار بطری آب معدنی در مرزهای شلمچه و چزابه، به ستاد عتاب عالیات استان خوزستان تحویل دادند. 

  بنابه این گزارش، با توجه به اینکه ممکن است یکی از نگرانی های زائرین اربعین حسینی، تهیه آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در کشور عراق باشد، پتروشیمی های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس تامین و توزیع آب آشامیدنی به زوار اربعین حسینی را در دستور کار خود قرار داده اند.  

قابل ذکر است، با توجه به گرمای هوا و خیل عظیم زائرین اربعین حسینی با هماهنگی های صورت گرفته بین استانداری و شرکت های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس اقدامات خوبی در زمینه یاری رسانی به زوار اربعین صورت گرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی