۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۱۷۷۷۲

حضور پتروشیمی جم در بازارهای جهانی

برنامه ریزی برای حضور در بازارهای جهانی، حضور مداوم در این گونه بازارها، ارائه صحیح محصولات با ارزش افزوده بالا و حفظ فاصله مناسب بین خود و مشتریان دلایل خوبی هستند که اهمیت حضور جم در بازارهای جهانی را برجسته کنند.
حضور پتروشیمی جم در بازارهای جهانی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  برنامه ریزی برای حضور مستمر در بازارجهانی از اهداف اصلی پتروشیمی جم در توسعه صادرات محصولات پتروشیمی است.

  این شرکت با شعار "نوآوری، خلاقیت و راه حل پایدار" به همراه شرکت های زیرمجموعه خود در نمایشگاه K2019، بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک دنیا، شرکت کرده است. روزهای حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه K-Show نشان دهنده اهمیت حضور جم، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الفین، در بازارهای جهانی است.

به گفته دکتر رضا راشدی، مدیر واحد پژوهش و توسعه، این شرکت هر ساله حدود 1 میلیون تن پلی الفین تولید و روانه بازار می کند. صنایع پایین دستی داخلی، به عنوان یکی از متقاضیان این محصول، ظرفیت مصرف این حجم از تولید را ندارند بنابراین حضور مشتریان خارجی به عنوان مصرف کنندگان عمده  محصول اهمیت پیدا می کند. از سوی دیگر، واحدهای پلی الفین در ایران در زمان ساخت به گونه ای طراحی شده اند که تولیدات خود را به کشورهای دیگر صادر کنند. بنابراین، شرکت پتروشیمی جم به عنوان دارنده یکی از واحدهای پلی الفین باید برای صادرات محصول تولید شده برنامه ریزی خوبی داشته باشد.

برنامه ریزی برای حضور در بازارهای جهانی، حضور مداوم در این گونه بازارها، ارائه صحیح محصولات با ارزش افزوده بالا و حفظ فاصله مناسب بین خود و مشتریان دلایل خوبی هستند که اهمیت حضور جم در بازارهای جهانی را برجسته کنند. به این صورت، به گفته دکتر رضا راشدی، واحد پژوهش و توسعه تلاش دارد تا تکنولوزی های الفینی و پلی الفینی این مجموعه همیشه به روز باشند و پتروشیمی جم را به عنوان شرکتی جهانی در کنار دیگر رقبا و شرکت های برتر این حوزه حفظ کنند.

شایان ذکر است که نمایشگاه K2019 از روز 24 مهر تا اول آبان در شهر دوسلدورف آلمان در حال برگزاری است و به روزترین نوآوری‌ها، ناب‌ترین ایده‌ها و آخرین تکنولوی‌ها در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می‌گیرند. شرکت پتروشیمی جم در سالن 8B غرفه F35 در کنار بزرگان صنعت پتروشیمی از 61 کشور جهان و 8 پتروشیمی ایرانی حضور دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی