۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۱۷۸۰۴

تولید کننده ترکیه ای: متقاضی خرید ای پی وی سی اروند هستیم 

یک تولید کننده کفش ترکیه ای گفت: با توجه به حسن شهرت شرکت اروند و هلدینگ خلیج فارس، به گونه ای که آن را تبدیل به یک برند معبر بین المللی کرده است، متقاضی استفاده از ای پی وی سی اروند به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در مقایسه با محصولات شرکتهای مشابه هستیم.
تولید کننده ترکیه ای: متقاضی خرید ای پی وی سی اروند هستیم 
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  عبود المحمد مدیر عامل کارخانه تولید کفش Aboud Poly از شهر قاضی انتپ ترکیه به همراه برادرش حسن المحمد، قايم مقام این مجتمع، از غرفه شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم بازدید کردند.

این دو فعال صنعتی با اشاره به اینکه ماهانه 40000 تن پی وی سی مصرف دارند و تاکنون از شرکت پت کیم ترکیه تامین می کردند، افزودند با توجه به حسن شهرت شرکت اروند و هلدینگ خلیج فارس، به گونه ای که آن را تبدیل به یک برند معبر بین المللی کرده است، متقاضی استفاده از ای پی وی سی اروند به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در مقایسه با محصولات شرکتهای مشابه شدند.

مدیرعامل این شرکت تولید کننده کفش، کشورهای عربی منطقه همچون عربستان سعودی، اردن، عمان، عراق، سوریه، کویت، امارات قطر و غیره را از بازرهای محصولات خود عنوان کرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی