۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۱۷۸۷۵
تریدرهای فعال در بازدید از غرفه پتروشیمی اروند: 

بازارهای منطقه ای تشنه «ای پی وی سی» اروند است 

مدیر عامل شرکت دیزاک سان پرهام گفت: با توجه به قیمت و کیفیت مطلوب ای پی وی سی اروند که قدرت رقابت با برندهای مشابه خارجی را دارد، تولیدکنندگان ترکیه ای رغبت بسیاری به خرید این محصول دارند چون سود خوبی برایشان دارد و می توانند بازارهای اروپایی خود را حفظ کند. 
بازارهای منطقه ای تشنه «ای پی وی سی» اروند است 
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  تریدرهای فعال در بازدید از غرفه پتروشیمی اروند در ششمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف، کفش و چرم در تهران با بیان اینکه بازارهای منطقه ای تشنه ای پی وی سی اروند هستند، خواستار افزایش میزان عرضه آن جهت صادرات شدند. 

«جواد طبسی نژاد»، مدیر عامل شرکت دیزاک سان پرهام، در بازدید از غرفه شرکت پتروشیمی اروند، آمادگی خود را جهت خرید محصولات شرکت با هدف بازار صادراتی اعلام کرد. 

وی اظهار داشت: با توجه به قیمت و کیفیت مطلوب ای پی وی سی اروند که قدرت رقابت با برندهای مشابه خارجی را دارد، تولیدکنندگان ترکیه ای رغبت بسیاری به خرید این محصول دارند چون سود خوبی برایشان دارد و می توانند بازارهای اروپایی خود را حفظ کند. 

مهندس طبسی نژاد ادامه داد: برخی شرکتهای دیگر حتی ابراز تمایل کرده اند در ازای دریافت ای پی وسی اروند، به شرکتهای تریدر، واترجت و چرم با کیفیت بالا برای تولیدکنندگان ایرانی ارائه کنند. 

مهندس خلیلی مدیرعامل شرکت کفش میهن هم در بازدیداز غرفه پتروشیمی اروند، از آمادگی خود برای خرید روزانه 8-7 تن ای پی وی سی جهت صادرات به عراق خبر داد. 

مدیرعامل یک شرکت ایرانی مستقر در عمان نیز خواستار افزایش میزان ارائه ای پی وی سی در بورس کالا، جهت صادرات به هند با توجه به اقبال و نیاز روزافزون این بازار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی