کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موتور محرکه جم برای پیشبرد اهداف

2 آبان 1398 ساعت 8:14

مدیر واحد پژوهش و توسعه پتروشیمی جم گفت: با بازدید از غرفه‌های تامین کنندگان مواد شیمیایی، کاتالیست ها و تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات با آنها جلساتی داشتیم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های تامین را با آنها جلو ببریم.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نمایشگاه K2019 که 24 مهر تا اول آبان برگزار شد فرصت خوبی بود تا کارشناسان و مدیران این مجموعه با حضور خود در کنار آشنایی با متدهای روز جهانی در حوزه پتروشیمی، به ارتقاء دانش و محصولات این شرکت همراه با دانش جهانی بپردازند؛ با همین نگاه تولید لوله هایی با گرید بالاتر از PE100 برنامه آتی پتروشیمی جم برای گسترش محصولات لوله است.

 دکتر رضا راشدی، مدیر واحد پژوهش و توسعه با اعلام این خبر؛ در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص گسترش محصولات لوله گفت: کارشناسان این مجموعه به دنبال تولید لوله هایی با استحکامی بالاتر از گرید PE100 و پوشش مصارف متنوع آنها هستند.

او به نیاز مشتریان و بازخوردهای دریافت شده از آنها اشاره کرد و ادامه ‌داد: بیشتر مشتریان بر روی گریدهای Caps and Closures  و گرید لوله PE100 تمرکز دارند و درخواست بیشتر آنان بر روی این گریدهاست. از سوی دیگر، Large Blow Molding گرید دیگری از لوله است که در سبد محصولات وجود داشته و کارشناسان جم مصمم هستند تا با انجام تحقیقات و متناسب با نیازهای بازار به سمت طراحی این گرید بروند.

دکتر راشدی در مورد بازدیدهای انجام شده مدیران و کارشناسان در نمایشگاه K-show گفت: با بازدید از غرفه‌های تامین کنندگان مواد شیمیایی، کاتالیست ها و تامین کنندگان مواد اولیه و ماشین آلات با آنها جلساتی داشتیم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های تامین را با آنها جلو ببریم.


کد مطلب: 117892

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/117892/موتور-محرکه-جم-پیشبرد-اهداف

نفت ما
  https://www.naftema.com