۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۱۷۹۴۷

کاهش تولید محصولات پتروشیمی عربستان

  رئیس شرکت صنعتی سابیک عربستان گفت: خسارت مالی در سه ماهه چهارم سال خود را نشان خواهد داد. در شرایط تولید ارزیابی ما این است که حمله پهپادی به آرامکو 400 هزار تا 500 هزار تن محصولات پتروشیمی را کاهش دهد. 
کاهش تولید محصولات پتروشیمی عربستان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس شرکت سابیک عربستان اعلام کرد حمله پهپادی ماه گذشته به شرکت آرامکو تولید محصولات پتروشیمی را در این کشور ۵۰۰ هزار تن کاهش می‌دهد.

  رئیس شرکت صنعتی سابیک عربستان اعلام کرد: حمله پهپادی ماه گذشته به شرکت نفتی آرامکو خسارت 400 هزار تا 500 هزار تنی را به تولیدات پتروشیمی این کشور وارد می‌‌سازد. 

یوسف البنیان به خبرنگاران گفت: خسارت مالی در سه ماهه چهارم سال خود را نشان خواهد داد. در شرایط تولید ارزیابی ما این است که حمله پهپادی به آرامکو 400 هزار تا 500 هزار تن محصولات پتروشیمی را کاهش دهد. 

اوایل امسال آرامکو موافقت کرده بود تا «سابیک» را به قیمت 69.1 میلیارد دلار خریداری کند. شرکت سابیک در حوزه پتروشیمی، مواد شیمیایی ، پلیمرهای صنعتی، کودهای شیمیایی و فلزات فعالیت می‌کند. بزرگترین شرکت دولتی در منطقه خاورمیانه است که دفتر مرکزی آن در ریاض قرار دارد.  براساس آمار سال 2017  حدود 35 هزار کارمند دارد.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی