۲
۹
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۱۱۸۰۲۹

نصرت رحیمی بازهم استعفا داد؟!

هرچند این چندمین بار است که وی استعفا داده اما این بار گویا موضوع جدی بوده و احتمال موافقت زنگنه با این استعفا نیز بالاست.
نصرت رحیمی
نصرت رحیمی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نصرت رحیمی از رییس صندوق بازنشستگی نفت استعفا داد.

هرچند این چندمین بار است که وی استعفا داده اما این بار گویا موضوع جدی بوده و احتمال موافقت زنگنه با این استعفا نیز بالاست.

گفته می شود شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر با ختلان سبب این استعفا بوده است اما پیشتر رحیمی در گفت و گو با "نفت ما" اختلافات با وی را تکذیب کرده بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


صندوق بارفتن رحیمی وتیم محترمش رونق میگیرد
نجفی
مگه چه گلی به سر صنعت نفت زده که بمونه!؟
این اقا هم سر پیری فقط کار افرادی که بهش معرفی میشدن از بالا رو راه میانداخت...
به قول مارکس:دولت ها از این جهت انتخاب می شوند که کار طبقه حاکم رو راه بیندازند این آقا هم بود تا کار سفارشی های زنگنه و ... رو راه بیندازه...
سلام لطفا از آقای مهندس نصرت رحیمی شناختی ندارید حرف بیهوده نزنید
شما اطلاع دارید ایشون حامی چند تا یتیم و خانواده های بی سرپرست هستند متر بیمار مستحق که پول عمل نداشتند نجات دادند ایشون چه از نظر مالی و مساعدت کالا بینهایت محبت دارند به ایتام ،یتیم های زیادی از همه ی استانها شناخت زیادی از ایشون دارند
تورو خدا کمتر حاشیه پردازی کنید قدر آدمهای بزرگ رو بدونیم
بخدا ایشون فرشته هستند خدا ازشون راضی باشه
تازیخ مصرف رحیمی برای زنگنه تمام شده بود اون چیزی جز ماشین امضای زنگنه نبود.رحیمی در دوران خدمتش چه دلهایی را شکست که قطعا تاوان آنها را خواهد داد چرا که فکر می کرد این میز و صندلی برایش تا ابد خواهد بود.
حرف مفت نزن دل آدمهای ناقص العقل مثل تورو خوب کرد شکوند
عوضش دل هزار تا یتیم بی سرپرست شاد کرد
حامد
اولا مودب باشید . دوما نصرت رحیمی بهترین شرکت فراساحل منطقه رو با انتصاباتش به ورشکستگی کشوند . الان هم یک مدیر مالی رو گذاشته مدیر عامل این شرکت .ظاهرا شما جزو کسانی هستی که دلشاد شدی .
سلام
مثل اینکه با رفتن ایشون منافع خیلی ها با مشکل مواجه شده.
اگر ایشون با ژ
پول تو جیب خودش به ایتام کمک میکرده که دستشون درد نکنه ولی تو اینجور موارد معمولا کسی نباید متوجه میشد و الا عملی ریاکارانه و تبلیغی است و دوست عزیزی هم که آنرا افشا میکند بنفع آقای رحیمی کار نکرده بلکه این از ارزش کار ایشون میکاهه. ولی چون میگن کشوری بوده عملا از حقوق کارمندی و مدیریتی که سقف هم داشته باشه نمیتوان چنین کارهایی کرد مگر رانتی پشتش باشه که مسلما حرام است و یا از منابع صندوق بازنشستگی بوده که دیگه حرام اندر حرام است و همین امر نشون میده که ایشون بجای کار اصلیش تو صندوق ، داشته کار بهزیستی را انجام میداده و به این نام به چه کسانی رسیدگی کرده، خدا میدونه! بهر حال ایکاش هر کس در جایگاه و مسئولیت خود به وظایفش درست عمل میکرد که اینهمه صدمات عاید زیر مجموعه و حوزه مسئولیتها نمیشد. البته ناگفته نماند که بهر حال باید برای بخشی از کارها و خدمات درست ایشان هم تقدیر و تشکر از وی نمود.
من ایشان را کاملا می شناسم .بسیارمدیر.کاردان ولایق است
فردی متدین که باتوجه به موقعیت خوبش زندگی کارمندی و فقط یک آپارتمان معمولی دارد.
بسیاربسیارشایسته است
بدترین دوران صندوقهادوران رحیمی بوده
ورشکستگی بیشترشرکتها
سیاسی بازی
کنارگذاشتن کارشناسی و...
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی