۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۱۱۸۱۳۱
 خبر "نفت ما " تائید شد؛

 دیدار صادق آبادی با دری نجف آبادی

 "نفت ما" پیش تر از راهی شدن صادق آبادی معاون وزیر نفت به استان مرکزی و دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص مسائل پالایشگاه امام خمینی شازند خبر داده بود.
 دیدار صادق آبادی با دری نجف آبادی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  نماينده ولي فقيه دراستان مركزي ضمن تمجید از عملکرد مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از مدیرعامل جدید پالایشگاه حمایت کرد.

  آیت الله قربانعلي دری نجف آبادی با بيان اينكه این پالايشگاه بيت المال مسلمانان است تاکید کرد که همگان در قبال این پالایشگاه مسئولند.
‌‎
 امام جمعه اراك با تاكيد بر اينكه پالايشگاه شازند يك سرمايه ملی و به عنوان عزت ملي ما بشمار مي رود اظهار کرد: نبض پالايشگاه شازند بايد به صورت عالي بتپد. 

 آیت الله دري نجف آبادي همچنین با بیان اینکه پالایشگاه آبادان نیز گنج با عظمتي است که از ظرفيت هاي توليدي بالايي برخوردار است افزود: از مهندس امين انتظار می رود براي روشن نگه داشتن چراغ پالايشگاه آبادان از همه استعدادها و ظرفيت ها بهره ببرند.

 وی از خدمات مهندس امين بعنوان مديرعامل سابق اين شركت توليدي قدردانی کرد و گفت: امیدوارم ایشان در پالايشگاه آبادان نيز منشأ خير و بركت باشند.

 مهندس صادق آبادي مديرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران نيز در اين دیدار گزارشي از عملكرد و وضعيت پالايشگاه امام خميني (ره) شازند ارائه داد.

 مهندس صادق آبادي ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس امين در پالايشگاه شازند و آرزوي موفقيت براي وی در پالايشگاه آبادان ادامه داد: در پالايشگاه آبادان فعالیت های زيادي براي انجام هست و باید از تجربه مديريتي و خدمات فني و مهندسي ساير پالايشگاه ها درآنجا استفاده کرد.

 مدیرعامل شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران در خصوص انتصاب مهندس رمضان پور بعنوان مديرعامل جديد شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند نیز گفت: مهندس رمضان پور از نيروهاي جوان، رزمنده، پرانرژي و متخصص با تحصيلات عالي هستند كه مراحل رشد را پله پله از كارشناسي تا معاونت پالايشگاه بندرعباس طي كرده اند و داراي سلامت اخلاقي و مالي هستند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احسنت به این سرعت انتقال اخبار
نفت ما طرف هنوز خودش نرسیده به اراک شما از کجا خبردار شدید؟
موسایی
متاسفانه دست هایی برای واگذاری مدرن و بدون حاشیه پالایشگاه شازند در کار است که می خواهد این نماد صنعت شازند را به تاراج ببرد .امیدواریم نمایندگان مجلس و امام جمعه از این بابت هشیار باشند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی