۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۱۸۱۳۸

اعلام وصول سوال ملی نمایندگان تهران از وزیر نفت

عضو هیات رئیسه مجلس سوال ملی نجفی و فتحی (نمایندگان تهران) از وزیر نفت درباره عدم اقدام عملی برای جلوگیری از سوزانده شدن گازهای همراه نفت و عدم پیشرفت مناسب در بخش‌های مربوط به بهینه‌سازی مصرف سوخت را اعلام وصول کرد.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، 14 آبان) سه سوال از وزرای بهداشت، نفت و راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد. 

یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس موارد اعلام وصول شده را به شرح زیر قرائت کرد:
- سوال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر، اسکو از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص علت تخلفات مالی و ضعف مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی.
- سوال ملی محمدرضا نجفی و محمدجواد فتحی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از وزیر نفت در خصوص عدم اقدام عملی برای جلوگیری از سوزانده شدن گازهای همراه نفت و عدم پیشرفت مناسب در بخش‌های مربوط به بهینه‌سازی مصرف سوخت.
- سوال ملی روح‌اله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا از وزیر راه و شهرسازی در خصوص بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات و امکانات و بی‌توجهی به وضعیت ناهنجار راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی.
- مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود از سوال خود از وزیر دادگستری در خصوص اقدامات صورت گرفته درباره جزء (1) بند (پ) ماده (113) قانون برنامه ششم توسعه اعلام انصراف کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وضعیت فعلی نفت بعد از سالها مدیریت زنگنه شده این چیزی که میبینید!
انتصابهای سیاسی بدور از تخصص اخرش می شود وزارت خانه ترکیده نفت.تخصص نباشد ، تفکر ملی نباشد یکیش می شود همین هدر رفت انرژی که سالهاست سوزانده می شود و نتیجه اش شده سرطان برای منطقه نفتی و حیف و میل ثروت ایرانی ها!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی