کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیستم ضربه‌گیر پایانه‌های نفتی نوسازی شد

18 آبان 1398 ساعت 11:40

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تعدادی از ضربه‌گیرهای عملیاتی پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان نیروهای داخلی تعمیر و نوسازی شد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   عباس اسدروز اظهار کرد: با توجه به مسئولیت شرکت پایانه‌های نفتی ایران در زمینه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی و نقش مهم آن در زنجیره ارزش نفت، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی‌ها در زمینه روزآمدکردن تجهیزات و آماده‌سازی شرایط عملیاتی همسو با سیاست‌های صنعت نفت در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود: سیستم ضربه‌گیر به عنوان یک تعدیل کننده قدرت و حرکت برای محافظت از بدنه کشتی و تجهیزات پهلوگیری و اسکله و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها هنگامی که کشتی در طول اسکله پهلو می‌گیرد، به کار می‌رود. هدف دیگر سیستم ضربه‌گیر این است که وقتی کشتی در حال پهلوگیری برای انجام عملیات کشتی به کشتی است، انرژی ناشی از ضربه را جذب کند تا ضربه و انرژی کمتری به کشتی برسد و از آسیب آن جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: با انجام این کار از سوی متخصصان مدیریت عملیات شرکت پایانه‌های نفتی، افزون ‌بر صرفه‌جویی اقتصادی، رفع وابستگی به تعمیر (از خارج) نیز تحقق یافت.

وی عنوان کرد: این کار صرفه اقتصادی حدود ۱۰ میلیارد ریالی برای شرکت داشته و با استفاده از امکانات داخلی و نیروی انسانی موجود، در کوتاهترین زمان ممکن انجام شده است.


کد مطلب: 118190

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/118190/سیستم-ضربه-گیر-پایانه-های-نفتی-نوسازی

نفت ما
  https://www.naftema.com