۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۱۸۱۹۳

انفجاری در خطوط انتقال گاز الموت رخ نداده است

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن تکذیب برخی اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع انفجار و ترکیدگی خط لوله گاز الموت تاکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه حادثه ای در خط لوله گاز منطقه الموت رخ نداده است.
اسماعیل مفرد بوشهری
اسماعیل مفرد بوشهری
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: بر خلاف برخی اخبار منتشر شده، هیچ حادثه‌ای در خطوط لوله گاز الموت رخ نداده است.

  اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اهمیت بازرسی مستمر از خطوط و تاسیسات گاز اظهار کرد: در یکسال  گذشته تا کنون دوهزار و 180 کیلومتر خط تغذیه، 6 هزار و 950 کیلومتر شبکه توزیع گاز و 237 هزار و 500 انشعاب خانگی، تجاری و صنعتی مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفت.

بوشهری عنوان کرد: علاوه بر نشت یابی خطوط گاز بیش از یک هزارو 600 ایستگاه تقلیل فشار و 285 حوضچه شیر توسط واحد بازرسی فنی این شرکت با بهره‌گیری از دستگاه‌های نشت یابی و گاز سنج مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار گرفته است .

وی افزود: با توجه به توسعه شبکه گاز شهری و روستایی در استان و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه بروز حوادث احتمالی، نشت‌یابی از خطوط گاز به یکی از اقدامات اساسی شرکت گاز استان تبدیل شده و امیدواریم با پایش‌های دقیق و به موقع تأسیسات و تجهیزات گازرسانی شاهد افزایش ضریب ایمنی شبکه و همچنین افزایش سطح کیفیت خدمات به مشترکین گاز استان باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان ضمن تکذیب برخی اخبار منتشر شده مبنی بر وقوع انفجار و ترکیدگی خط لوله گاز الموت تاکید کرد: تاکنون هیچ‌گونه حادثه ای در خط لوله گاز منطقه الموت رخ نداده است.

وی یادآور شد: عملیات نشت یابی دوره‌ای هرساله توسط تیم‌های نشت‌یاب امور بازرسی فنی این شرکت اجرا و در مواقع وجود نشتی تیم‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی