کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پلمپ خانه های مجرد نشین در بافت فرسوده منطقه۱۳

18 آبان 1398 ساعت 13:59

شهردار منطقه 13 گفت: مالکان این خانه‌ها، فضاهای داخلی این منازل را در ازای مبلغی به افرادی نظیر معتادان، مجرمان و... اجاره می‌دادند؛ به طوری که با ایجاد چندین اتاق مجزا،  چندین نفر  در هر اتاق سکونت داشته و در این فضاها اقدام به اقدامات مجرمانه کرده بودند.


شهردار منطقه 13 از پلمپ چندین خانه مجردی با  حکم قضائی در محدوده بافت فرسوده ناحیه یک این منطقه خبر داد و افزود :این طرح با هدف کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی و کسب رضایتمندی شهروندان با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری اجرا و در روز های آتی نیز ادامه خواهد داشت. 

 مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه گفت: طرح پلمپ خانه‌های مجردی پاتوق معتادان به دستور سرپرست دادسرای ناحیه هشت و با همکاری عوامل انتظامی و مشارکت شهرداری ناحیه یک اجرایی شد. 

وی با اشاره به پلمپ خانه های مجردی  افزود: مالکان این خانه‌ها، فضاهای داخلی این منازل را در ازای مبلغی به افرادی نظیر معتادان، مجرمان و... اجاره می‌دادند؛ به طوری که با ایجاد چندین اتاق مجزا،  چندین نفر  در هر اتاق سکونت داشته و در این فضاها اقدام به اقدامات مجرمانه کرده بودند.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه  این طرح در سه نقطه از محدوده بافت فرسوده ناحیه یک به اجرا درآمد خاطر نشان کرد : با توجه به آسیب های اجتماعی ناشی از مجرد نشینی و نارضایتی ساکنان بافت فرسوده ، بر آن شدیم در پی اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی ، در اولین گام با همکاری نیروی انتظامی ،با این معضل مقابله کنیم .


کد مطلب: 118198

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/118198/پلمپ-خانه-های-مجرد-نشین-بافت-فرسوده-منطقه۱۳

نفت ما
  https://www.naftema.com