۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۱۸۲۳۱

اصلاح‌طلبان نباید از شکست در انتخابات بترسند

یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: بعد از گذشت دهه‌ها همچنان اصلاح‌طلبی به‌طور واقعی برای مردم تبیین نشده و ضرورت دارد که لیدرهای این جریان، کمی بیشتر روی این موضوع وقت بگذارند.
شهاب‌الدین بی‌مقدار
شهاب‌الدین بی‌مقدار
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  یکی از بحث‌های داغ این روزهای گروه‌های اصلاح‌طلب، موضوع ائتلاف یا عدم‌ائتلاف آن‌ها با اعتدال‌گرایان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم است.
 
بسیاری از اصلاح‌طلبان معتقدند که اعتدال‌گرایان آن‌طور که باید و شاید خود را اثبات نکردند و نباید مسیر ائتلاف مجدد با آن‌ها را در پیش گرفت و از طرفی، اصلاح‌طلبان دیگری می‌گویند که برای گرفتن کرسی‌های بیشتر باز هم باید وحدت را در دستور کار قرار داد.
 
در همین خصوص، شهاب‌الدین بی‌مقدار یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس دهم گفت: به‌نظر من اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم باید با تابلوی اصلاح‌طلبی وارد این صحنه سیاسی شوند.
 
وی افزود: بعد از گذشت دهه‌ها همچنان اصلاح‌طلبی به‌طور واقعی برای مردم تبیین نشده و ضرورت دارد که لیدرهای این جریان، کمی بیشتر روی این موضوع وقت بگذارند.
 
نماینده تبریز تصریح کرد: عده‌ای تصور می‌کنند اصلاح‌طلبان برای اینکه حتماً در قدرت حضور داشته باشند روی به ائتلاف می‌آورند در حالی که اصلاح‌طلبان نباید از شکست در انتخابات بترسند و باید سعی کنند هویت خود را به مردم معرفی کنند، حتی اگر این روند، بلندمدت باشد.
 
عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: سال 94 شرایط خاص خودش را داشت و من در آن ایام با ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان موافق بودم، ولی گذشت زمان و کسب تجربه به ما نشان داد که اعتدال‌گرایان خیلی حاضر به همکاری، تعامل و مشورت با اصلاح‌طلبان نیستند و همین رویکرد به ما می‌گوید که ائتلاف در اسفند 98 به صلاح نیست.
 
وی در پاسخ به اینکه اصلاح‌طلبان برای احیای سرمایه اجتماعی خود چه باید بکنند؟ گفت: روش و منش اصلاح‌طلبی باید برای مردم تبیین شود تا انتظارات با واقعیت‌ها نزدیک‌تر شود. از طرفی، اصلاح‌طلبان باید با تابلوی خود و بدون توجه به نتیجه انتخابات وارد صحنه شوند، زیرا اگر تعدادشان در مجلس آینده کمتر شود، اما به‌طور واقعی حامی این جریان باشند، دستاوردهای بهتری را برای حامیان خود حاصل خواهند کرد.
 
منبع: سایت روزنو 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی