۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۱۸۲۶۰

گازرسانی به سیستان و بلوچستان باعث امید می شود

موهبتی گفت: آقای تربتی تسریع در گازرسانی به این استان و خدمت‌رسانی شرکت ملی گاز ایران به مردم را وظیفه این شرکت دانستند و من در این‌جا باید بگویم که به نظر من، وظیفه قائل به نتیجه، بسیار مهم‌تر است که شرکت ملی گاز و همت وزارت نفت آن را به نحو احسن انجام داده و می‌دهند.
احمدعلی موهبتی
احمدعلی موهبتی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور پررنگ، خالصانه، صادقانه و مردم‌دوستانه وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، امید را در دل مردم شکوفا کرده و یاس و بدبینی را از میان بین برده است.
 
احمدعلی موهبتی، در نشست استانداری که با حضور مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران و مقام‌های استان سیستان و بلوچستان در ساختمان استانداری برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و بیان این مطلب، اظهار داشت: پیش‌بینی جدید سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در استان و بیان آن از سوی آقای آستانه، مشاور وزیر در امور قراردادهای بیع متقابل، نشان از نگاه واحد و عزم راسخ دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی استان‌های محروم کشور با توسعه گازرسانی دارد و دیگر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی نیز باید تلاش کنند وزارت نفت را در این زمینه، الگوی خود قرار دهند.
 
 وی ادامه داد: آقای تربتی تسریع در گازرسانی به این استان و خدمت‌رسانی شرکت ملی گاز ایران به مردم را وظیفه این شرکت دانستند و من در این‌جا باید بگویم که به نظر من، وظیفه قائل به نتیجه، بسیار مهم‌تر است که شرکت ملی گاز و همت وزارت نفت آن را به نحو احسن انجام داده و می‌دهند.
 
موهبتی با بیان این که این قدرت و نگاه ویژه همیشه در مجموعه وزارت نفت و بالاخص شرکت گاز وجود داشته، گفت: این امر به نظرم ناشی از وجود نیروهای انسانی شایسته و کارا در این شرکت و عملگرایی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در این زمینه است. 
 
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با اظهار امیدواری از این که تا قبل از پایان این یکسال، دولت تدبیر و امید بتواند گام های بزرگ‌تر دیگری نیز بردارد، تصریح کرد: این نکته را نباید فراموش کرد که همکاری شرکت‌های گاز استانی معین برای گازرسانی به شهرهای استان سیستان و بلوچستان، سبب امیدآفرینی در زندگی مردم استانی شده که همواره محرومیت را تجربه کرده‌اند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی