۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۱۸۳۱۵

کریمی از پاسخ‌های وزیر نفت قانع نشد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: سوال کریمی از زنگنه در مورد علت کوتاهی وزارت نفت در تولید سوخت سولفور برای شناورها در کشور بود. 
کمیسیون انرژی
کمیسیون انرژی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نماینده اراک از پاسخ‌های زنگنه مبنی بر کوتاهی وزارت نفت در تولید سوخت سولفور برای شناورها قانع نشد.

 
سکینه الماسی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخگویی به سوال علی اکبر کریمی نماینده اراک در کمیسیون انرژی حاضر شده بود. 

وی افزود: سوال کریمی از زنگنه در مورد علت کوتاهی وزارت نفت در تولید سوخت سولفور برای شناورها در کشور بود. 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: این سوال پیش از این توسط علی ساری نماینده اهواز مطرح و به صحن ارجاع شده بود که نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شد اما نماینده اراک مجددا این سوال را مطرح و به‌دلیل قانع نشدن از پاسخ‌ها، سوال فوق برای دومین بار به صحن ارجاع شد.  

وی افزود: به گفته نماینده سوال کننده، با توجه به مفاد «کنوانسیون جلوگیری از آلودگی ناشی از کشتی‌ها قرار است از 11 دی ماه 98 هیچ شناوری اجازه تردد با سوختی غیر از سوخت کم سولفور را نداشته باشد. لذا  وزیر نفت توضیح دهد؛ چرا وزارت نفت فکری برای تولید سوخت سولفور برای شناورها در کشور نکرده است؟ که زنگنه اعلام کرد براساس یکی از بخشنامه‌های این کنوانسیون کشورها می‌توانند در شرایط خاص از سوخت‌های موجود استفاده کنند.
 
منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی