۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۱۱۸۳۵۳

اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت :این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده باش نیرو های اجرایی در زمینه های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهر سازی و معماری در دست اجراست و به صورت مستمر ادامه می یابد.
اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی در منطقه ۱۳
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، پس از اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی بساط فروشان خیابان پیروزی و کسب رضایتمندی شهروندان، این طرح در محدوده بازارچه شهرستانی اجرایی شد.

  با توجه به وضعیت نا بسامان بازارچه شهرستانی و نارضایتی مردمی، با تدبیر و برنامه ریزی شهردارمنطقه ۱۳، جلسات مختلفی با نهادهای مختلف برگزار و ساماندهی کامل این بازارچه پس از ۵۰ سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه بازدید از بازارچه شهرستانی و مشارکت این منطقه در طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی گفت:این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده باش نیرو های اجرایی در زمینه های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهر سازی و معماری در دست اجراست و به صورت مستمر ادامه می یابد.

وی افزود:طی هماهنگی به عمل آمده و برگزاری جلسات مختلف، شهرداری امور مربوط به شهر از قبیل نظافت، بهداشت محیطی و … در این محدوده انجام می دهد.

رحمان زاده خاطرنشان کرد:با هماهنگی اداره تعزیرات استان تهران، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، ادارات بهداشت و برق، یک کار تیمی در حال انجام است تا در قالب طرح ساماندهی نسبت به بهبود بخشیدن به وضعیت معابر بازارچه و جمع آوری سد معابر اقدامات مورد نیاز انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی