۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۱۸۴۳۰

کلاهبردار ۴۰ میلیاردی به کشور بازگردانده شد

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا گفت: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده، پلیس بین‌الملل ناجا، پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی متهم را دستگیر و به کشور بازگرداند. 
سردار هادی شیرزاد
سردار هادی شیرزاد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس پلیس بین‌الملل ناجا از بازداشت و بازگرداندن کلاهبردار ۴۰ میلیاردی به کشور خبر داد.
 
سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت یک کلاهبردار متواری در خارج از کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده، پلیس بین‌الملل ناجا، پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی متهم را دستگیر و به کشور بازگرداند. 
 
رئیس پلیس بین‌الملل ناجا افزود: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 400 میلیارد ریال کرده و به خارج از کشور متواری شده بود. 
 
وی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده و با استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین‌المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن آن به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.
 
به گفته این مقام انتظامی، با هدایت عملیاتی پلیسی و بر اساس اعلان قرمز صادره و همچنین رایزنی‌های پلیسی، متهم دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای