۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۱۱۸۴۶۱

نفت پاسارگاد حامی کنفرانس مدیریت استراتژیک

شرکت نفت پاسارگاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، از حامیان برگزاری کنفرانس مدیریت  استراتژیک بود که به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.
نفت پاسارگاد حامی کنفرانس مدیریت استراتژیک
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سیزدهمین دوره کنفرانس مدیریت  استراتژیک با حضور مدیران و کارشناسان فعال این حوزه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 سیزدهمین دوره کنفرانس مدیریت استراتژیک روز سه شنبه 28 آبان ماه در محل سالن اجلاس یران با حضور شرکتها، مدیران و کارشناسان فعال این حوزه برگزار شد.

در این کنفرانس صاحبنظرانی چون مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم اتباطات، دکتر راعفر، دکتر قبادیان، حجه الاسلام ابوترابی فرد و ... سخنرانی کردند.

برگزاری کارگاه های تخصصی و پنل های ویژه از دیگر بخش های این کنفرانس بود.

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف از سال 1382 تاکنون برگزار گردیده است.

شرکت نفت پاسارگاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، از حامیان برگزاری این کنفرانس بود که به صورت ویژه مورد تقدیر قرار گرفت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی