۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۱۸۴۹۱

امروز درباره اتصال اینترنت تصمیم‌گیری می‌شود

  دبیر شورای عالی مجازی اظهار کرد: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای در این باره برگزار می‌شود.
فیروزآبادی
فیروزآبادی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  دبیر شورای عالی مجازی گفت: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای برای این موضوع برگزار می‌شود.
 
  دبیر شورای عالی مجازی در پاسخ به پرسشی مبنی بر زمان اتصال اینترنت اظهار کرد: مسئولین به دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای در این باره برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریعتر پایان پیدا کند.
 
فیروزآبادی با تاکید بر اینکه ظرف یکی دو روز آینده درباره زمان دقیق اتصال اینترنت تصمیم‌گیری می‌شود، افزود: با توجه به اینکه ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و تصمیم در این موضوع مربوط به دستگاه‌های ذیربط و امنیتی است، نمی‌توانم درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کنم.
 
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه برقراری شبکه اطلاعات ملی نیز به شکل موثر نیازمند اینترنت است، گفت: شبکه ملی اطلاعات نیز به شبکه جهانی متصل است و بدون آن خوب کار نمی‌کند به همین دلیل وقتی اتصال با اینترنت اصلی قطع می‌شود، شبکه ملی اطلاعات نیز دچار مشکلاتی می‌شود.

منبع: ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی