۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۱۱۸۴۹۷

خطر استیضاح ترامپ جدی‌تر شد

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده در حال انجام تحقیقات مقدماتی برای استیضاح دونالد ترامپ به دلیل سوء استفاده از قدرت هستند.
ترامپ
ترامپ
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا در جلسه کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان گفت به دستور دونالد ترامپ، برنامه فشار بر اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه پسر جو بایدن، نامزد احتمالی حزب دموکرات را آغاز کرده بود.

 گوردون ساوندلند در جریان شهادت در کمیته تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا با بیان این مطلب: مایک پمپئو وزیر خارجه، و مایک پنس معان رئیس جمهوری، نیز از فعالیت‌های او و رودی جولیانی، وکیل شخصی دونالد ترامپ، آگاه بوده‌اند.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده در حال انجام تحقیقات مقدماتی برای استیضاح دونالد ترامپ به دلیل سوء استفاده از قدرت هستند. دونالد ترامپ در جریان اولین مکالمه‌اش با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود از وی خواسته بود تا در مورد جو بایدن و پسرش تحقیق کند.

ساوندلند با متهم کردن دونالد ترامپ به گروکشی سیاسی در جریان ارتباط با رئیس جمهوری اوکراین گفت که دونالد ترامپ برگزاری دیدار میان دو رئیس جمهور در واشنگتن را به آغاز تحقیقات در اوکراین مشروط کرده بود.

گوردون ساوندلند یکی از حامیان مالی و سیاسی جدی دونالد ترامپ در حزب جمهوری‌خواه به شمار می‌رود. اما ترامپ می‌گوید «او را خیلی خوب نمی‌شناسد.»

مجلس نمایندگان ایالات متحده دونالد ترامپ را متهم کرده است که در جریان گفت‌وگوی تلفنی باز ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین از وی خواسته درباره هانتر بایدن، فرزند جو بایدن، نامزد دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده تحقیق کند. هانتر بایدن، پسر جو بایدن مدیر یک شرکت گاز در اوکراین است. ترامپ متهم است که برای موفقیت در انتخابات پیش رو باعث مداخله یک کشور خارجی شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای