۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۱۱۸۵۷۳

طراحی و ساخت یک تجهیز کاربردی در ملی حفاری

ئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی -۳ شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: به‌منظور استفاده بهینه از امکانات موجود، نقشه‌های اجرایی طراحی و ساخت بخش A - frame دستگاه حفاری از سوی متخصصان و کارکنان واحد سازندگی عملیات – ۳  کلید خورد.
طراحی و ساخت یک تجهیز کاربردی در ملی حفاری
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بخشی از دستگاه حفاری ۵۰ فتح که در برپایی و ایستایی دکل نقشی اصلی ایفا می‌کند، از سوی متخصصان شرکت ملی حفاری ایران طراحی و ساخته شد.

  علیرضا رضایی، رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی -۳ شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: به‌منظور استفاده بهینه از امکانات موجود، نقشه‌های اجرایی طراحی و ساخت بخش A - frame دستگاه حفاری از سوی متخصصان و کارکنان واحد سازندگی عملیات – ۳  کلید خورد.

وی افزود: برای ساخت A - frame با استفاده از متریال مشابه و تغییرات جزئی و شبیه‌سازی در سیستم نرم‌افزاری مراحل انجام کار دنبال و مونتاژ اولیه آن در یارد سازندگی انجام شد.

رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۳ شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه دستگاه حفاری ۵۰ فتح هم‌اکنون در عملیات تعمیر چاه‌های نفت و گاز کاربرد دارد، گفت: به‌منظور راه‌اندازی سریع دستگاه و پیوست آن به ناوگان عملیاتی شرکت همسو با وظایف جاری و خدمات‌دهی این بخش به مناطق عملیاتی، ساخت این سازه در اولویت اجرا تعریف شد.

رضایی گفت: پیش از این نیز در اقدامی ابتکاری مبادرت به تغییر و افزایش ارتفاع دستگاه حفاری ۸۵ فتح کردیم که این افزایش یک متر، زمینه کارایی بیشتر دکل را فراهم آورد.

رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی–۳ شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: همچنین طرح افزایش ارتفاع  دکل حفاری ۲۰ فتح هم اعمال‌ شده که منتظر آزمایش میدانی آن پس از استقرار دستگاه روی لوکیشن هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی