۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۱۸۶۳۴

فراخوان وزارت نفت برای تصدی یک پُست

فراخوان وزارت نفت برای تصدی جایگاه «مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات» در ستاد وزارت نفت مستقر در تهران منتشر شد.
فراخوان وزارت نفت برای تصدی یک پُست
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  وزارت نفت به‌منظور انتخاب فردی شایسته، اصلح و توانمند برای تصدی جایگاه مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات در ستاد وزارت نفت مستقر در تهران، در نظر دارد از بین شاغلان صنعت نفت و دیگر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی براساس شرایط مندرج در سامانه http://jos.mop.ir دعوت به همکاری کند تا پس از طی موفقیت‌آمیز مراحل انتخاب از طریق سنجش مهارت‌ها، توانمندی‌ها و ارزیابی شایستگی‌ها در کانون ارزیابی و مصاحبه به عنوان «مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات»، مشغول به خدمت شود.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ پنجم دی‌ماه ۹۸ نسبت به تکمیل مشخصات خود در سامانه یادشده اقدام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسین فریدون بنظرم مناسبه. هم داداشه حسنه هم بلخره راهکارها رو بلده
عجب فیلمی اینا بازی می‌کنند. چرا برای انتخاب اینهمه سمتهای مدیرعامل و مدیرکل و معاون وزیر و مدیرانی که همینجوری با توصیه منصوب کردند، چنین فراخوان‌های نزدند. واقعا مرغ پخته هم خندش میگیره. چرا فرار به جلو میکنید؟ از ترس اینکه مورد سوال قرار بگیرند که تو وزارتخونه و از دفتر وزیر گرفته تا شرکت‌ها و ادارات تابعه ای که بیشترین فساد و ارتشا را در کشور دارند چرا بازرسی‌ مدیر نداره؟؟؟!!! ببین چجوری دارن فرافکنی می‌کنند. حالا فرآیند انتخاب هم حداقل یه 6 ماهی طول میکشه تا ختلان و مینو و... ببینن کی تو خطشونه و.... تا إونموقع هم فاسدین راحت باشن. بابا چرا فکر می‌کنید کسی متوجه نیست و دستتون را نمیخواند.
با مزش اونجاست که از بیرونم می‌پذیرند!!!! اگر واقعا میخواهید با فساد و دزدی مقابله کنید آخه بجز نفتی ها کی زوایا و ساز و کار نفت رو میفهمه. اینهمه بله قربان گو ار بیرون آوردید خوب اینم بیارید دیگه شما که هدفتون مبارزه با فساد نیست چون اول دستهای آلوده و ناپاک رفقاتون رو میشه. والا در نفت قحط الرجال. خوب پرونده و اطلاعات پرسنلتونو ندارید که غربال کنید مثلا کیا بالای 20 سال سابقه دارن و 5 سال بیشتر مدیر بودن، رشته تحصیلیشون مهندسی یا مدیریت یا.... باشه و هر فیلتری که می‌خواهید را در سیستم جستجو بالاخره آخرش یه 10 نفر در میاد خوب مصاحبه و صلاحیت سنجی بشوند و بعد هم انتخاب شوند. موضوع خیلی ساده است. ترا بخدا اینهمه شو بازی نکنید، والا همه دارند نفت را مسخره می‌کنند.
خدا کنه تو همه سمت‌ها و انتصابات این فرصت به شایستگان صنعت نفت داده می‌شد.مدیران شرکتهای نیکو و پالایش و پخش و معاونین و مدیران عامل و معاونین و مدیران نفت و گاز و پتروشیمی و صندوق بازنشستگی و.... چرا به این روش انتخاب نشدند؟؟؟؟!!!!!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی