کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احتمال کشف یک مخزن بزرگ نفتی جدید

10 آذر 1398 ساعت 9:57

هندی گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، کشف یک مخزن جدید نفتی در استان خوزستان نهایی شده و خبر خوش آن به مردم عزیز ایران اعلام شود.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، کشف یک مخزن جدید نفتی در استان خوزستان نهایی شده و خبر خوش آن به مردم عزیز ایران اعلام شود.
 
سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در خلیج فارس برنامه‌های اکتشافی در دست اقدام داریم اما طبیعتا خیلی انتظار نداریم که کشف‌های بزرگی را در خلیج فارس داشته باشیم.

وی افزود: تنها جایی که مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت در اکتشاف نفت و گاز در آن منطقه کاری انجام نمی دهد، منطقه دریای خزر است.

هندی با اشاره به کشف مخزن 22 میلیارد بشکه‌ای نفت در استان خوزستان که در ماه گذشته رسما اعلام شد، گفت: خبر خوب بعدی نیز مربوط به همین منطقه است، چرا که اکتشافات در این منطقه ادامه دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری، کشف یک مخزن جدید نفتی در استان خوزستان نهایی شده و خبر خوش آن به مردم عزیز ایران اعلام شود.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در خصوص جزئیات این مخزن جدید نفتی گفت: برآوردهای ما نشان می دهد که بسیار شبیه به مخزن نام‌آوران بوده، البته مخزنی جدید با ذخایر جدیدی است که پیش از این کشف نشده بود.

وی خاطرنشان کرد: احتمالا لایه مخزنی جدید در محدوده میادین آب‌تیمور و سپهر، کشف خواهد شد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 118745

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/118745/احتمال-کشف-یک-مخزن-بزرگ-نفتی-جدید

نفت ما
  https://www.naftema.com