کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتصاب رییس HSE نفت فلات قاره ایران

12 آذر 1398 ساعت 14:00

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شركت را منصوب کرد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در حکمی مظاهر انصاری را به عنوان رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شركت منصوب کرد.

  در این حکم خطاب به آقای انصاری آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حكم به عنوان رییس ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منصوب می‌‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد آن مدیریت، در انجام امور محوله موفق و موید باشید.»

مظاهر انصاری متولد 1351 فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت است. وی در سال 1375 وارد صنعت نفت شده و در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مشغول فعالیت شد. حضور در پالایشگاه آبادان، پژوهشگاه صنعت نفت، مهندس ارشد ایمنی، رییس ایمنی و آتش نشانی، مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش و مدیر HSE شرکت نفت و گاز پارس از مسئولیت های وی در این سال‌ها بوده است.


کد مطلب: 118809

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/118809/انتصاب-رییس-hse-نفت-فلات-قاره-ایران

نفت ما
  https://www.naftema.com