۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۱۱۸۹۲۴

نمایندگان از پاسخ وزیر نفت قانع نشدند

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: قرار بر این شد تا وزیر نفت در جلسه ای دیگر در کمیسیون انرژی حضور بیابد و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند که این جلسه فردا دوشنبه 18 آذر خواهد بود.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: وزیر نفت درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فرآوردهای نفتی که از محورهای طرح استیضاح وی است، توضیحاتی ارائه کرد که قانع کننده نبود.

  احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز قوه مقننه با حضور در جمع خبرنگاران، درباره  برگزاری جلسه استیضاح وزیر نفت، اظهار داشت: این جلسه ظهر امروز در کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه زنگنه وزیر نفت حضور داشت، افزود: وزیر نفت درباره افزایش قاچاق سوخت و عدم توجه به توسعه پالایشگاه ها، پتروشیمی ها و فرآوردهای نفتی که از محورهای طرح استیضاح وی است توضیحاتی ارائه کرد که قانع کننده نبود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه زمان برای بررسی سایر مواد این طرح وجود نداشت قرار بر این شد تا وزیر نفت در جلسه ای دیگر در کمیسیون انرژی حضور بیابد و توضیحاتی را به نمایندگان ارائه کند که این جلسه فردا دوشنبه 18 آذر خواهد بود.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اخرش یه قول استخدام میگیرن راضی میشن
زنگنه بهترین وزیر دنیاست
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی