۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۱۸۹۵۰

نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی

قدیمی گفت : در سال جاری با مصوبه هیئت مدیره بانک ایران زمین اقدام به ساخت 2 مدرسه و یک خانه بهداشت در مناطق سیل زده کرده ایم، که بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود. 
 هادی قدیمی
 هادی قدیمی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به تلاش بانک ایران زمین برای اجرای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه اقتصادی و اجتماعی، اظهار داشت: بانکها به عنوان سازمان هایی مردم نهاد نقش بسزایی در گسترش فرهنگ مسئولیت اجتماعی در جامعه ایفا می کند. 

 هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین با تشریح نقش راهبردی بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: مخاطبین و مشتریان بانکها امروز از بانک خود انتظار دارند مسیر حرکت اقتصادی خود را هم راستا با شرایط اجتماعی انتخاب کنند. 

 وی افزود: بانکها امروز علاوه بر اینکه نقشی راهبردی در کاهش آلودگی هوا، مصرف سوخت و کاهش مصرف کاغذ دارند، همسو با جامعه خود را در قبال اتفاقات طبیعی و اجتماعی مسئول می دانند. 

 قدیمی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: در سال جاری با مصوبه هیئت مدیره ما اقدام به ساخت 2 مدرسه و یک خانه بهداشت در مناطق سیل زده کرده ایم، که بزودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود. 

 معاون عملیات بانکی، بانک ایران زمین با اشاره زلزله اخیر آذربایجان شرقی و کمک های این بانک به زلزله زدگان اظهار داشت: با توجه به گستردگی شعب ما در سراسر کشور علاوه بر اینکه همکاران من بصورت خود جوش نسبت به ارسال کمک به این مناطق اقدام نمودند، با پیشنهاد مدیر استانهای آذربایجان شرقی و غربی و و موافقت هیئت عامل تعدادی کانکس برای زلزله زدگان میانه تهیه و ارسال شد. 

 قدیمی ادامه داد: برقراری تعامل بین بنگاههای اقتصادی و جامعه و دولت موجبات توسعه کشور در عرصه های مختلف را فراهم می آورد. 

 قدیمی در انتها از همکاران خود در استانهای آذربایجان شرقی و غربی به جهت حضور در مناطق زلزله زده و کمک مردم تقدیر و تشکر کرد. 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی