۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۱۱۸۹۵۲

استیضاح «وزیر نفت» به صحن مجلس رفت

نماینده مردم تبریز گفت: در ابتدای جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون جلسه را ترک و تلاش کردند آبستراکسیون کرده تا جلسه رسمیت پیدا نکند.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، یکی از امضاکنندگان استیضاح وزیر نفت گفت: در جلسه کمیسیون انرژی، زنگنه حاضر به ارائه توضیح در مورد ۶ بند از موارد استیضاح نشد، لذا استیضاح به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شد.

احمد علیرضابیگی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون انرژی، استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت، گفت: زنگنه حاضر به ارائه توضیحات در مورد ۶ بند از موارد استیضاح نشد و اعلام کرد در صحن مجلس پاسخ خواهم داد.

وی ادامه داد: لذا امضاکنندگان استیضاح نیز خواستار ارجاع استیضاح به هیئت رئیسه مجلس و اعلام وصول آن شدند.

نماینده مردم تبریز گفت: در ابتدای جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون جلسه را ترک و تلاش کردند آبستراکسیون کرده تا جلسه رسمیت پیدا نکند اما امضاکنندگان استیضاح و رئیس کمیسیون اعلام کردند که عدم حضور اعضا دلیل بر عدم رسمیت بررسی استیضاح نیست.

منبع: مهر 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارکنان دلخون نفتی
سلام
مطمئنا تو این چند روزی که لاریجانی با ارجاع طرح استیضاح به کمیسیون زنگنه (همون انرژی سابق) به این ژنرال بی ستاره و بی کفایت وقت داد تا لابی هاش را انجام بده، حالا که مطمئن شد که تعداد رای های خریداری شده جواب داده، میگه تو صحن جواب میدم. بخدا هرکی به استیضاحش رای مثبت نده و سرنگونش نکنه با تمام کارها و ضرر زیان‌های که زده شریکه. آخه چقدر یک نماینده باید منفعت طلب باشه که اینهمه خطا و رزالت رو نبینه.
ضمنا این مقالات و بیانیه ها که این چند روزه مافیای رسانه ای زنگنه که از فتنه چی های 88 هستند، راه انداختن، هیچیک از طرف کارکنان نفت نیست و دروغه. به نظر سنجی نفت ما توجه کنید اون نظر کارکنان نفته. بخدا همه برای نیومدن و عزلش لحظه شماری می‌کنند. ترا بخدا نماینده محترم تبریز اسامی این نمایندگان طرفداری رو که جلسه را ترک کردند، اعلام کنه که مردم و حوزه های انتخابیه اشان اینارو که بجای حق و حقوق ملت دنبال منافعشونند، بشناسه.
تمام ایادی زنگنه تو این چند روز بیایید ببینید تو نفت چیکار می‌کنند که این وزیر بی کفایت عزل نشه و منافعشون چند روز بیشتر تامین بشه، بسر ملت هم هرچی اومد که اومد. اصلا عین خیالشون نیست.
زنگنه که گور میگرفتی همه عمر ببین چجوری فلک گور گرفت😂😂
Ahrar
بابا برو دیگه،پیرمرد
لااقل به حرف خودت عمل کن.مگه هر درپیتی را به اسم جوانگرایی نیاوردی،دوروبرت را یه نگاهی بکن.همه نفت رو داغون کردی، چقدر آخه شیفته خدمتی ($,€,£) مگر.بسه دیگه بابا بزرگ. یه بار هم تو این ۱۴ سال با رفتنت ، روح پدر نفتیت و همچنین کارکنان نفت را غرق در شادی و سرور کن.بخدا اگر یه ذره وجدان داری با اینهمه تخریبی که کردی ،باید الان شبیه ژاپنی ها هاراگیری میکردی.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی