۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۱۸۹۵۵

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف تجلیل و دلجویی از فرزندان کم توان کارکنان بانک رفاه برگزار شد.
سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در این جشنواره که بالغ بر 250 نفر از کارکنان بانک رفاه و خانواده هایشان از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر دوستی از اساتید برجسته در حوزه کودکان استثنایی، ضمن سخنرانی در زمینه سلامت روانی در کودکان کم توان، به سوالات خانواده ها در حوزه های سلامت روانی، تحصیل، ازدواج، نحوه برقراری ارتباط با فرزندان معلول و پذیرش این افراد در خانواده هایشان پاسخ داد.

در این مراسم "فریبا معصومی" از معلولان 90 درصد استان گیلان و کارآفرین برتر کشور نیز طی سخنانی به تشریح علل و عوامل موفقیت خود پرداخت. 

در این جشنواره از سوی بانک رفاه برنامه های شاد و مفرح برای این عزیزان تدارک دیده شد که اجرای برنامه های شاد و مفرح همچون اجرای تئاتر شاد و موزیکال، مسابقات ورزشی، نورافشانی، مراسم برگزاری جشن تولد نمادین فرزندان معلول و کارگاه های نقاشی روی سفال و سفالگری از بخش های دیگر این جشنواره بود و در پایان از فرزندان معلول خانواده ها در زمینه های ورزشی، هنری و تحصیلی با اهدای جوایز قدردانی به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی