۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۱۹۰۲۷

پتروشیمی نوری، واحد برترR&D استان بوشهر

واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی نوری، به موجب ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی بیستمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری، در سطح شرکت های صنعتی و خدماتی استان، برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت .
پتروشیمی نوری، واحد برترR&D استان بوشهر
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به‌مناسبت هفته پژوهش از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان بوشهر با حضور معاونان استاندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

 طی مراسمی که روز یکشنبه 17 آذرماه 1398 و به مناسبت هفته پژوهش، در سالن ابن سینا دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد، از شرکت پتروشیمی نوری به عنوان واحد تحقیق و توسعه برتر در سطح استان تقدیر و لوح یادبود و تندیس این جشنواره به مهندس حسین پارسا رئیس پژوهش و فناوری پتروشیمی نوری تقدیم شد.

بنابراین گزارش،یونس صالحی، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر درخصوص این جشنواره گفت: در هفته پژوهش دو واحد صنعتی، بعنوان واحد برتر تحقیق و توسعه در استان بوشهر انتخاب و از آنها تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به انجام برخی فعالیت های تحقیق و توسعه در واحد های صنعتی استان عنوان کرد: تقدیر از واحدهای برتر به منظور افزایش انگیزه در بکارگیری و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در بنگاه‌های تولیدی بوده که می‌تواند منجر به ایجاد محصول جدید و بهبود کیفیت در کالاهای داخلی شود.

شایان ذکر است واحد پژوهش و فناوری شرکت پتروشیمی نوری، به موجب ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی بیستمین جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری، در سطح شرکت های صنعتی و خدماتی استان، برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفت .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی