۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۱۱۹۰۹۳

تعیین تکلیف استیضاح وزیر نفت

خادمی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استیضاح گفت: قرار شده تا پایان امروز نامه طرح سوال از وزیر در صحن مجلس، به هیات رئیسه تقدیم شود.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در پی قانع نشدن نمایندگان استیضاح کننده وزیر نفت، مقرر شد سوال از زنگنه در صحن مطرح شود که هچنان رئیس کمیسیون انرژی در حال ارسال نامه طرح سوال به هیات رئیسه مجلس است.

  سه‌شنبه هفته گذشته نمایندگان استیضاح کننده وزیر نفت از پاسخ‌های زنگنه در کمیسیون انرژی قانع نشدند و مقرر شد که سوال از وزیر در صحن مطرح شود.

از این رو‌ باید فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، نامه طرح سوال از وزیر در صحن را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کند.

علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس در این رابطه گفت: بعد از قانع نشدن نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر، بازهم این امکان وجود دارد که وزیر نفت در کمیسیون انرژی پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد. وی در ادامه افزود: اما هنوز نامه طرح سوال از وزیر به هیات رئیسه تقدیم نشده است.

همچنین هدایت‌الله خادمی، دیگر عضو کمیسیون انرژی مجلس در این رابطه گفت: نظراتی در میان نمایندگان غیر استیضاح کننده است که ارسال سوال از وزیر در صحن را به تعویق اندازند. وی افزود: وظیفه ارائه نامه سوال از وزیر در صحن به هیات رئیسه مجلس بر عهده رئیس کمیسیون انرژی بوده که تاکنون این کار انجام نشده است.

خادمی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت استیضاح گفت: قرار شده تا پایان امروز نامه طرح سوال از وزیر در صحن مجلس، به هیات رئیسه تقدیم شود.

این عضو کمیسیون انرژی در پاسخ به این سوال که آیا از تعداد نمایندگان استیضاح کننده کاسته شده، گفت: تاکنون هیچ نماینده سوال کننده‌ای از استیضاح انصراف نداده است.

همچنین امروز نیز زنگنه وزیر نفت در حاشیه یک رویداد در جمع خبرنگاران از وضعیت استیضاح اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: نمی‌دانم که طرح استیضاح به صحن مجلس رفته است یا خیر.

منبع: اقتصادآنلاین 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی