۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۱۱۹۱۲۹

تکذیب منتفی‌شدن استیضاح وزیر نفت

عضو هیأت رئیسه مجلس و از طراحان طرح استیضاح وزیر نفت، خبر جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره منتفی شدن استیضاح زنگنه را تکذیب کرد.
احمد امیرآبادی فراهانی
احمد امیرآبادی فراهانی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و از طراحان طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت طی توئیتی خبر جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره منتفی شدن استیضاح زنگنه را تکذیب کرد.

امیرآبادی در توئیت خود در این باره نوشت: « از قبل اعلام شده بود که استیضاح وزیر نفت در راستای مطالبه مردم با نظر فراکسیون نمایندگان ولایی و با خرد جمعی آغاز شده و ادامه و یا توقف آن هم با لحاظ مصالح کنونی کشور و با تشخیص اکثریت اعضاء فراکسیون خواهد بود و اکثر اعضای فراکسیون استیضاح را امضا و تاکنون کسی امضای خود را پس نگرفته است.»


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مصطفی
چطور ممکنه 72 نفر نماینده نظر خودشون رو طی 1 هفته تغییر بدهند؟! مگر این نماینده ها خودشون از وضعیت کشور مطلع نبودند که اکنون برخی از بیرون و درون مجلس وضعیت کنونی کشور و مصلحت رو برای اون ها روشن کردند؟! به احتمال زیاد خبر منتفی شدن استیضاح وزیر نفت شایعه ای بیش نیست تا توجه جریانات از سمت وزیر نفت منحرف بشه.