۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۱۱۹۲۰۹

پیام مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت سالروز بازگشت پیکر وزیر شهیدمحمدجواد تندگویان

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت سالروز بازگشت پیکر وزیرشهیدمحمدجواد تندگویان پیامی را صادر کرده است.
سید رضا قاسمی شهری
سید رضا قاسمی شهری
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در متن این پیام آمده است : 

 بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ آذرماه سالروز بازگشت پیکر شهید محمد جواد تندگویان یادآور دورانی است که دنیا در آن شاهد بی بدیل ترین رشادت ها و جانفشانی های فرزندان انقلاب اسلامی بود. دلیرمردانی که با نثار جان خویش ، اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آورده ، شکوه و عظمت ایران عزیز را بر بوم تاریخ به نمایش گذاشتند.

در آن سالهای خون و آتش ، حفظ و صیانت از شرکتهای تولیدی زیر مجموعه وزارت نفت به منظور عدم وابستگی به بیگانگان دغدغه اصلی کارکنان خدوم این صنعت بود ، که شهادت جمع زیادی از کارکنان صنعت نفت و همچنین وزیر انقلابی آن گواهی براین مدعاست.

امروز  هم در شرایطی که کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی می باشد تنها راه عبور از این شرایط ظالمانه و تحریم ها ادامه دادن راه شهداء و تاسی به شیوه ، روش و منش آنهاست .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام و شهدای گرانقدر صنعت نفت ، و با توجه به مزین شدن نام شرکت به نام این وزیر شهید ، خود وهمه همکاران را به تلاشی مجاهدانه در راه رشد ، سرافرازی و اعتلای صنعت و کشور توصیه می کنم ، زیرا دربیشگاه خداوند متعال مسئولیم تا از امانت آن راد مردان که از جان خویش گذشتند تا وطن آزاد و آباد بماند به نیکی پاسداری نمائیم.

سید رضا قاسمی شهری
مدیر عامل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی