۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۱۱۹۲۲۲

 همکاری پتروشیمی اروند و دانشگاه آزاد ماهشهر 

مدیرعامل پتروشیمی اروند اظهار داشت :بی تردید مهم ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی شایسته و متفکر، نوگرا و خلاق است که  در هر دو مجموعه صنعت و دانشگاه وجود دارد و اگر دانش و دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه در کنار تجربه و مهارت همکاران صنعت پتروشیمی قرار بگیرد قطعا منجر به شکوفایی و نوع آوری خواهد شد. 
 همکاری پتروشیمی اروند و دانشگاه آزاد ماهشهر 
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  با حضور مهندس نشان زاده مقدم، مدیرعامل پتروشیمی اروند ،  دکتر سلیمانی، رییس پژوهش و فناوری این شرکت و دکتر شعبانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، تفاهم نامه پژوهشی بین پتروشیمی اروند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به امضا رسید.

در این مراسم دکتر شعبانی با تبریک فرارسیدن هفته پژوهش و با تقدیر از پتروشیمی اروند به دلیل اعتماد به قابلیت ها و توانایی های علمی دانشگاه ماهشهر اظهار داشت :تلاش می کنیم که با تبادل نظر بیشتر اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر و متخصصین پتروشیمی اروند مباحث صنعتی و علمی را کنار هم قرارداده، محصولات را به مرحله تجاری سازی برسانیم.

رییس دانشگاه آزاد ماهشهر با اشاره به تفاهم نامه همکاری دانشگاه و پتروشیمی اروند تصریح کرد : به دنبال آن بودیم که برای دانشجویان نیز شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند آن چه را که در دانشگاه فرامی گیرند در صنعت پتروشیمی از نزدیک و به صورت عملی بررسی کنند. 

در ادامه این مراسم نیز، مدیرعامل پتروشیمی اروند با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت :بی تردید مهم ترین سرمایه هر سازمان، نیروی انسانی شایسته و متفکر، نوگرا و خلاق است که  در هر دو مجموعه صنعت و دانشگاه وجود دارد و اگر دانش و دستاوردهای علمی اساتید دانشگاه در کنار تجربه و مهارت همکاران صنعت پتروشیمی قرار بگیرد قطعا منجر به شکوفایی و نوع آوری خواهد شد. 

مهندس نشان زاده مقدم با تاکید بر گستردگی صنعت پتروشیمی اذعان کرد : صنعت  پتروشیمی می تواند موجب رشد و توسعه همه جانبه کشور در حوزه کاتالیست ها، قطعات، مبدل ها، راکتور ها، برج ها، سیستم های برق و الکترونیک و صنایع تکمیلی و پایین دستی باشد. 

وی ادامه داد : این تفاهم نامه می تواند نقشه راهی برای همکاری های بلندمدت پتروشیمی اروند و دانشگاه و همچنین  الگویی برای سایر پتروشیمی های منطقه باشد تا ضمن باور به همدیگر  و در کنار هم شاهد تولید علم، دانش، ایده ، نوع آوری و فناوری در این نقطه از جغرافیای کشور عزیزمان ایران باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی