۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۱۹۲۵۶

ادامه روند عادی تولید نفت در خوزستان

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به بسیج امکانات سه شرکت نفتی در خوزستان برای حل مشکل آبگرفتگی شهرهای این استان،‌ گفت: یک هفته گذشته با وجود بارندگی شدید، اما تولید نفت بدون مشکل در جریان است.
ادامه روند عادی تولید نفت در خوزستان
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  «کریم زبیدی» ضمن تاکید بر اینکه پیش از این نیز وزیر نفت از مدیران عامل سه شرکت مناطق نفتخیز جنوب،‌ملی حفاری و نفت و گاز اروندان خواسته بود تا برای حل مشکل آب گرفتگی در اهواز اقدام کنند،‌درعین حال برای تسریع درروند خدمت رسانی،‌ وزیر نفت در حکمی،‌محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت را مسوول رسیدگی مستقیم به این موضوع کرد.

عضو هیات رسیدگی به آبگرفتگی خوزستان ( وزارت نفت) افزود:‌ بازدیدهایی از مناطق مختلف اهواز روزگذشته انجام شد و امروز بازدید از آبادان و خرمشهر برنامه ریزی شده است و امکاناتی از قبیل پمپ تراک و امکانات مختلف شرکت های نفتی برای تخلیه آب از خانه ها و معابر در استان خوزستان بسیج شده است.

وی تصریح کرد:‌ امروزبا وجود مشکلات آب گرفتگی درشهرهای خوزستان، تولید در میادین نفتی بدون مشکل در جریان است و واقعیت اینکه مجموعه وزارت نفت در تلاش است تا این مشکل با سرعت حل شود.

زبیدی با اشاره به اینکه آب از منطقه کوت عبدلله به طور کامل تخلیه شده،‌ گفت: اغلب مناطق شهر اهواز نیز آب تخلیه شده و در چند منطقه این مشکل همچنان وجود دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی