۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۱۹۳۶۳
 خبر "نفت ما"تائید شد؛ با حکم مدیرعامل پتروشیمی فناوران؛

سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب شد 

 با حکم مدیر عامل پتروشیمی فناوران به عنوان سهامدار مدیریتی شرکت پتروشیمی فارابی، محمود فخرایی بعنوان سرپرست این شرکت منصوب شد.
سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب شد 
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،    بر اساس هماهنگی انجام شده بین پتروشیمی فناوران و پتروشیمی امیرکبیر به عنوان دو سهامدار حقوقی عمده شرکت پتروشیمی فارابی و پس از هماهنگی با شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، عصر روز شنبه ۷ دیماه، محمود فخرایی به عنوان سرپرست پتروشیمی فارابی منصوب و در مراسمی از خدمات محمدرضا علیمردان مدیرعامل سابق این شرکت پتروشیمی تجلیل به عمل آمد. 
 
در متن حکم انتصاب فخرایی، که در ادامه سیاست‌های جوانگرایی و‌ بومی‌گزینی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا صورت گرفته است توجه به ظرفیت‌های بارز و قابل استفاده پتروشیمی فارابی، بمنظور بهبود شرایط فعلی و قرار گرفتن در جایگاه شایسته آن شرکت به عنوان قدیمی‌ترین مجتمع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، مورد تاکید قرار گرفته است.

  محمود فخرایی دانش آموخته رشته مهندسی شیمی از کارکنان بومی و با سابقه شرکت پتروشیمی فن آوران است که تجارب ارزنده‌ای در رده‌های مختلف مدیریت واحدهای بهره برداری پتروشیمی را در کارنامه خود دارد.
 
وی پیشتر، رئیس بهره برداری پتروشیمی فن آوران بود که در سال ۱۳۹۴ جهت راه‌اندازی طرح متانول بوشهر به آن شرکت مامور و به عنوان رئیس راه‌اندازی با آن شرکت همکاری نمود.
 
وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت پتروالفین فن آوران که طرح توسعه شرکت فن آوران بشمار می‌رود را در سوابق مدیریتی خود دارد.

  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی