۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۱۹۴۰۰

پتروشیمی شازند استخدام می کند

شرکت پتروشیمی شازند در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار استخدام نماید.
پتروشیمی شازند استخدام می کند
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  شرکت پتروشیمی شازند در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال و در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار، بر اساس ضوابط، مقررات و آئین نامه استخدامی خود، از بین داوطلبان واجد شرایط، تعدادی نیروی انسانی در مقاطع تحصیلی، دیپلم و مشاغل تخصصی بومی شهرستان شازند (شهرها و روستاهای تابع شهرستان)، فوق دیپلم و لیسانس به صورت استانی (استان مرکزی) جذب نماید.

متقاضیان پس از کسب موفقیت در آزمون های کتبی و روانشناختی همچنین مصاحبه فنی و تخصصی و معاینات پزشکی بهکار گمارده خواهند شد.
 
 
*متقاضیان ثبت نام در ردیف های 1 و 2 الزاماً می بایستی بومی استان مرکزی باشند *متقاضیان ثبت نام در ردیف های 3 و 4 الزاماً می بایستی بومی شهرستان شازند(شهرها و روستاهای تابعه)باشند * مالک تشخیص بومی بودن، محل تولد، صدور شناسنامه و محل تحصیل 4 سال متوالی ، فرزندان کارکنان * قرارداد کار پذیرفته شدگان، با شرکت تأمین نیروی طرف قرارداد پتروشیمی شازند، منعقد خواهد شد.
 

  شرایط پذیرش بصورت کامل به شرح زیر است.








ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی