۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۱۹۵۱۸

رجزخوانی ترامپ علیه ایران

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در واکنش به تاکید ایران به انتقام از اقدام تروریستی آمریکا در ترور سپهبد سلیمانی به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.
رجزخوانی ترامپ علیه ایران
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در پیامی در توئیتر به رجزخوانی علیه ایران پرداخت.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «ایران به صورت جسورانه در حال صحبت کردن درباره هدف قرار دادن منافع آمریکا در انتقام از خلاص کردن جهان از رهبر تروریست‌ها که یک آمریکایی را کشته و چند نفر دیگر را خیلی بد مجروح کرده، است.»

رئیس جمهور آمریکا در ادامه  پیام توئیتری خود مدعی شد: «در صورتی که ایران به هر آمریکایی یا منافع آمریکا حمله کند، آمریکا 52 سایت در داخل ایران (به نمایندگی از 52 آمریکایی که ایران سال‌ها پیش به گروگان گرفته بود) حمله خواهد کرد که برخی از آنها بسیار سطح عالی و مهم برای ایران و فرهنگ ایران  است و این اهداف و خود ایران بسیار سریع و خیلی سخت مورد هدف قرار خواهند گرفت. آمریکا تهدید بیشتری نمی‌خواهد.»

فرمانده کل سپاه روز چهارشنبه و در واکنش به اقدام تروریستی واشنگتن در ترور سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب به آمریکا هشدار داد: «ترور سردار شهید قاسم سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد که مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.» 

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی