۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۱۱۹۵۹۵

برگزاری مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در پتروشیمی اروند

 مراسم بزرگداشت سردار سرفراز اسلام سپهبد  حاج قاسم سلیمانی و همراهان شهیدشان با حضور حجه الاسلام غبیشاوی، امام جمعه شهرستان ماهشهر، دکتر حسن لارتی محقق و تحلیل گر مسائل سیاسی، مدیران و کارکنان پتروشیمی اروند در مسجد مجتمع این شرکت برگزار شد. 
برگزاری مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در پتروشیمی اروند
به گزارش " نفت ما " ؛ در این مراسم با شکوه ، کارکنان قدرشناس پتروشیمی اروند ارادت خود را به آن شهید والامقام نشان داده و ضمن اعلام انزجار از اقدامات خبیثانه و تروریستی دولت آمریکا،خواستار انتقامی سخت از عوامل این اقدام شنیع  شده و تاکید کردند، یاد و خاطره این سردار میهن، هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد و راه مقاومت و بیداری اسلامی هموارتر از پیش می گردد .

بنا به این گزارش در این مراسم ابتدا دکتر حسن لارتی با عرض تسلیت و تعزیت شهادت سردار رشید اسلام و همسنگران ایشان با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی بودن، شدنی است اما هزینه دارد او پی رو محض ولایت فقیه بود و تا آخر در اطاعت از رهبری ایستاد تا هر آنچه برایش مکلف شده انجام دهد.

وی اخلاص در کار را از دیگر ویژگی‌های ایشان برشمرد و تشییع با شکوه ایشان را ثمره اخلاص وی عنوان کرد و گفت: هر کس مخلص باشد و برای خدا کار کند خدا نیز به او عزت و محبت می بخشد چرا که دل ها در دست خدا است.

این محقق و تحلیل گر مسائل سیاسی با اشاره به کمک های بی ریای شهید حاج قاسم  سلیمانی در کمک به سیل زدگان خوزستان، تواضع و فروتنی را از ویژگی های مهم اخلاقی او برشمرد و افزود : آن شهید عزیز در اوج اقتدار و صلابت در جبهه جنگ، نهایتِ تواضع، عطوفت و مهربانی با مردم بود که این‌ها از الطاف مکتب اهل بیت (ع) است.

وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است، آثار وجودی او در منطقه و کشور نمایان است. حیاتش مایه قدرت ما بود و شهادتش نیز به ما عزت و اقتدار بخشید. قاسم سلیمانی یک مکتب و اندیشه ی پایان ناپذیر است.

در ادامه این مراسم حجةالاسلام غبیشاوی، امام جمعه شهرستان ماهشهر، نیز ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم در ایران و سراسر دنیا اینگونه در سوگ او همراه باشند، تواضع و سادگی شهید سلیمانی است. 

وی تصریح کرد: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) فرمود : " سقف کارهای نیک، شهادت در راه خدا است"، این روزها داغدار بی‌نظیرترین فرزند و سردارِ وطن  هستیم که آسمانی شده است. 

وی  ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارکنان پتروشیمی اروند در برپایی این مراسم اظهار امیدواری کرد که امانت دار و رهروی خوبی برای راه شهیدان باشیم. 

گفتنی است در این مراسم ضمن نثار تلاوت آیاتی از کتاب آسمانی به روح این شهیدان، نوحه سرائی توسط مداح اهل بیت (ع) انجام گرفت و در پایان ، عزاداران همچون همیشه با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی