کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پتروشیمی جم نشان برتر واحدهای کنترل تولید پتروشیمی‌ها را کسب کرد

24 دی 1398 ساعت 11:14

مجتمع پتروشیمی جم در یازدهمین اجلاس کارشناسان کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از واحدهای کنترل تولید برتر سال 1398 کشور در زمینه مسئولیت پذیری و همکاری و تعامل مطلوب انتخاب شد.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   یازدهمین اجلاس کارشناسان کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ریاست مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و حضور نمایندگانی از پتروشیمی‌های کشور در تاریخ 07/ 10 /98 در دفتر مرکزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

این اجلاس هرساله با هدف بهبود، پیشرفت و استانداردسازی فرایند تولید و نیز افزایش تعاملات در میان پتروشیمی‌های سراسرکشور و تعامل بهینه با شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار و اداره کنترل تولید مجتمع پتروشیمی جم برای دومین سال پیاپی به عنوان یکی از واحدهای کنترل تولید برتر سال 1398 در زمینه مسئولیت پذیری و همکاری مطلوب انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

سید جلال میرهاشمی مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این اجلاس از تلاش و فعالیت همه جانبه کارشناسان کنترل تولید شرکت‌ها در ثبت اطلاعات دقیق در سامانه تولید تقدیر و تشکر کرد و ضمن برشمردن اهمیت سامانه کنترل تولید در برنامه ریزی و سیاست های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نهادهای دولتی ذیربط گفت: سامانه تولید به عنوان مرجع اطلاعاتی سازمان های بالادست استفاده می‌شود و ضروریست که ثبت ارقام مورد اعتماد و استناد باشد زیرا اطلاعات دقیق مجتمع‌ها منجر به افزایش سطح کارایی سامانه تولید می‌شود. 

لازم به ذکر است این مهم علی رغم کمبود شدید نفرات و حجم بالای وظائف اداره کنترل تولید، تنها با مسئولیت پذیری و وجدان کاری همکاران اداره کنترل تولید حاصل شد. 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم کسب این موفقیت را به همکاران محترم اداره کنترل تولید و سایر کارکنان تبریک عرض می‌نماید.
 


کد مطلب: 119751

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/119751/پتروشیمی-جم-نشان-برتر-واحدهای-کنترل-تولید-پتروشیمی-ها-کسب

نفت ما
  https://www.naftema.com