کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازرگانی پتروشیمی در بین ۵۰ شرکت برتر قرار گرفت

29 دی 1398 ساعت 13:08

شرکت بازرگاني پتروشيمي در رتبه بندي شركتهاي برتر ايران موفق به كسب رتبه سوم از نظر شاخص خدمات بازرگاني و بين پنجاه شركت برتر از نظر شاخص فروش قرار گرفت.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به گزارش روابط عمومی بازرگانی پتروشیمی  این شرکت در بيست و دومين همايش رتبه بندي شركتهاي برتر ايران (سازمان مدیریت صنعتی) موفق به كسب رتبه سوم از نظر شاخص خدمات بازرگاني و بين پنجاه شركت برتر از نظر شاخص فروش قرار گرفت.

شرکت بازرگانی پتروشیمی در تاریخ بیست و سوم تیر ماه 1369 ، بنا بر نیاز صنعت پتروشیمی ایران و بعنوان بازوی تجاری کلیه مجتمعهای پتروشیمی ایران و با سرمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به یک شرکت مستقل و فعال بازرگانی با موضوع فعالیت در عرضه محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی و خارجی ، ارائه خدمات لجستیکی و ... تاسیس گردید .

از آبان ماه سال 1388 در راستای خصوصی سازی و پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی کشور ، شرکت بازرگانی پتروشیمی با تغییر ماهیت خود از ساختار دولتی به خصوصی (با واگذاری 52 درصد سهام به شرکت سرمایه گذاری ایران ) ، بعنوان یک شرکت تجاری حیطه کاری خود را در زمینه های سرمایه گذاری، بازرگانی و مالی گسترش داده است .

ضمن اینکه 45% باقیمانده سهام شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های فعال در عرصه پتروشیمی کشور واگذار شده است.


کد مطلب: 119846

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/119846/بازرگانی-پتروشیمی-بین-۵۰-شرکت-برتر-قرار-گرفت

نفت ما
  https://www.naftema.com