۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۱۹۸۴۶

بازرگانی پتروشیمی در بین ۵۰ شرکت برتر قرار گرفت

شرکت بازرگاني پتروشيمي در رتبه بندي شركتهاي برتر ايران موفق به كسب رتبه سوم از نظر شاخص خدمات بازرگاني و بين پنجاه شركت برتر از نظر شاخص فروش قرار گرفت.
بازرگانی پتروشیمی در بین ۵۰ شرکت برتر قرار گرفت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، به گزارش روابط عمومی بازرگانی پتروشیمی  این شرکت در بيست و دومين همايش رتبه بندي شركتهاي برتر ايران (سازمان مدیریت صنعتی) موفق به كسب رتبه سوم از نظر شاخص خدمات بازرگاني و بين پنجاه شركت برتر از نظر شاخص فروش قرار گرفت.

شرکت بازرگانی پتروشیمی در تاریخ بیست و سوم تیر ماه 1369 ، بنا بر نیاز صنعت پتروشیمی ایران و بعنوان بازوی تجاری کلیه مجتمعهای پتروشیمی ایران و با سرمایه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به یک شرکت مستقل و فعال بازرگانی با موضوع فعالیت در عرضه محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی و خارجی ، ارائه خدمات لجستیکی و ... تاسیس گردید .

از آبان ماه سال 1388 در راستای خصوصی سازی و پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی کشور ، شرکت بازرگانی پتروشیمی با تغییر ماهیت خود از ساختار دولتی به خصوصی (با واگذاری 52 درصد سهام به شرکت سرمایه گذاری ایران ) ، بعنوان یک شرکت تجاری حیطه کاری خود را در زمینه های سرمایه گذاری، بازرگانی و مالی گسترش داده است .

ضمن اینکه 45% باقیمانده سهام شرکت بازرگانی پتروشیمی نیز به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های فعال در عرصه پتروشیمی کشور واگذار شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی