کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره برداری از واحد گرانول‌سازی گوگرد پالایشگاه اصفهان

1 بهمن 1398 ساعت 11:01

واحد گرانول‌سازی گوگرد پالایشگاه نفت اصفهان با هدف جامدسازی، انبارش و بسته‌بندی گوگرد طبق استانداردهای زیست‌محیطی با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز به بهره‌برداری رسید.


   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  رئیس پالایش منطقه «الف» این پالایشگاه با اعلام خبر بالا گفت: این واحد بنا بر نیاز احتمالی، قابلیت افزایش جامدسازی، انبارش و بسته‌بندی گوگرد تولیدی را تا روزانه ۶۰۰ تن دارد.

اصغر صابری هزینه احداث واحد جامدسازی گوگرد را ۳.۵ میلیون یورو و ۳۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: واحد تولید گوگرد گرانول اواسط سال بهره‌برداری شد و تولید گوگرد از شکل کلوخه‌ای به گرانول تغییر یافت و هم‌اکنون با گذشت چند ماه از فعالیت واحد و رفع اشکالات احتمالی، به بهره‌برداری کامل رسیده است.  

وی مزیت‌های تغییر روند تولید گوگرد را برشمرد و تصریح کرد: حذف ذرات گرد و غبار که سبب آلایندگی هوا می‌شود، حفظ کیفیت محصول و افزایش ظرفیت تولید و افزایش سرعت عملیات از مزیت‌های احداث این واحد است.

رئیس پالایش منطقه «الف» شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: هم‌اکنون کل گوگرد تولیدی این شرکت به‌صورت گرانول در انبارهای مخصوص و سرپوشیده گرانول، انبار و بارگیری می‌شود.


کد مطلب: 119895

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/119895/بهره-برداری-واحد-گرانول-سازی-گوگرد-پالایشگاه-اصفهان

نفت ما
  https://www.naftema.com