۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۱۹۹۱۲

کشف ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان ازتوقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق و دستگیری یک نفر خبر داد.
کشف ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، سرهنگ" کامران ریاحی" با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی خود از حمل و قاچاق فرآورده های نفتی به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی گسترده سرانجام موفق شدند خودروی مذکور را در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان شناسایی و متوقف کنند که طی بازرسی از آن 30 هزار لیتر فرآورده نفتی یارانه ای که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه توزیع حمل می شدند کشف شد.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 820 میلیون ریال اعلام شده اظهار داشت: راننده خودرو این مقدار فرآورده نفتی را در یکی از استان های همجوار بارگیری کرده و قصد انتقال آن به یکی از استان های دیگر را داشت که با هوشیاری ماموران ناکام شد.

 سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی