۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۱۲۰۰۲۱

کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت و کشف ۸۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد.
سردار غلامرضا جعفری
سردار غلامرضا جعفری
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   سردار غلامرضا جعفری گفت: با توجه به گزارش‌های واصله مبنی بر اینکه تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو با استفاده از اوضاع اقتصادی و فعلی کشور و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استبدادگر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران و بالا رفتن ارزش پولی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به قاچاق سوخت گازوئیل در مسیرهای میناب - جاسک و از آن طریق توسط شناورهای سبک و سنگین به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق می‌کنند، طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت اجرا گردید.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی طرح ضربتی ۴۸ ساعته، مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان موفق شدند تعداد ۲۳ دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را توقیف ودر این رابطه تعداد ۲۰ نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت و فراورده‌های نفتی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار داشت: دراجرای این طرح در مدت یاد شده درمجموع ۸۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و تعدادی مخازن آغشته به سوخت قاچاق جمع آوری و معدوم شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان: ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز بصورت مستمر و با قوت ادامه دارد و نیروی انتظامی قاطعانه و برابرقانون با هر گونه فعالیت مجرمانه برخورد خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی