۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۱۲۰۰۳۵

گزارش تسهیلات و سپرده‌های بانک دی

مانده تسهیلات اعطایی پایان دوره بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه یک ماه منتهی به ۳۰ دی‌ ۱۳۹۸ به میزان ۹۶ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال بوده است.
گزارش تسهیلات و سپرده‌های بانک دی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، تسهیلات اعطایی این بانک در دوره اشاره شده، چهار هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال بوده است در مقابل تسهیلات وصولی این دوره چهار هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال بوده و مانده اول ماه تسهیلات نیز ۹۶ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال گزارش شده است.

بانک دی با سرمایه ثبتی ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، دارای مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پایان دوره به مبلغ ۲۶۱ هزار و ۵۷۸ میلیارد ریال بوده که سپرده‌های دریافتی در دوره نیز به میزان ۱۷۵ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال است. در گزارش فوق که در کدال آمده است، سپرده‌های تسویه شده در دوره، ۱۸۱ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال گزارش شده است.

میزان مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه ۸ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال، سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی یک هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال، سپرده‌های کوتاه‌مدت ۱۵۶ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال، سپرده‌های کوتاه‌مدت ویژه ۱۱ هزار و ۵۰۸ میلیارد ریال، سپرده‌های بلندمدت یکساله ۸۱ هزار و ۹۱۷ میلیارد ریال و سپرده‌های بلندمدت پنج ساله ۱۸۳ میلیارد ریال است. مانده گواهی سپرده‌ ویژه سرمایه‌گذاری عام نیز به رقم ۱۱۴ میلیارد ریال رسید.

در این میان مانده تسهیلات فروش اقساطی سه هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال، جعاله یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال، اجاره به شرط تملیک ۴۷ میلیارد ریال، مشارکت مدنی ۶۲ هزار میلیارد ریال، مضاربه ۴۱۶ میلیارد ریال، خرید دین ۹۳۴ میلیارد ریال و تسهیلات قرض‌الحسنه ۸۳۵ میلیارد ریال و سایر تسهیلات ۲۱ هزار میلیارد ریال است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی