۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۲۰۳۷۶
برای سومین سال متوالی در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز معرفی شد:

 آریاساسول،سرآمد واحدهای صنعتی برگزیده سبز کشور

در بیست‌ویکمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز ، شرکت پلیمر آریاساسول به دلیل عملکرد  کم نظیر و پایدار در زمینه حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار، برای سومین سال پیاپی به عنوان " واحد برگزیده صنعت سبز " انتخاب شد و «تندیس زرین» این همایش را دریافت کرد.
 آریاساسول،سرآمد واحدهای صنعتی برگزیده سبز کشور
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بیست‌ویکمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور27 بهمن‌ماه سال جاری، با حضور عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، بیژن زنگنه وزیر نفت، نماینده مقیم سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد و جمعی از مدیران و فعالان صنعتی و خدماتی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این دوره از همایش صنعت سبز کشور، شرکت پلیمر آریاساسول و ۳ واحد صنعتی دیگر کشور در کنار ۳ واحد خدماتی موفق به کسب "تندیس زرین" شدند و ۴۸ واحد صنعتی و ۱۸ واحد خدماتی  نیز به عنوان شرکتهای صنعتی و خدماتی سبز،«تندیس سیمین» بیست و یکمین دوره را دریافت کردند.

آریاساسول پیش از این موفق به کسب «تندیس زرین» نوزدهمین و بیستمین  دوره و «تندیس سیمین» هجدهمین دوره از همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز شده بود که استمرار موفقیت این شرکت در رسیدن با این دستاورد بی نظیر، در طول ۲۱ دوره برگزاری همایش صنعت سبز کشور بی سابقه بوده است.

همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، بهمن‌ماه هر سال به همت سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد و سازمان همکاری‌های بین‌المللی آلمان، در راستای حفاظت از محیط‌زیست برگزار می شود. هدف از این همایش تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی به این امر و همچنین ترویج فرهنگ محیط‌زیستی در بین آن‌ها و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده‌های محیط‌زیستی و ایجاد فضای رقابت بین‌المللی است.

در این همایش عملکرد سالانه محیط‌زیستی شرکت‌های صنعتی در ده گروه صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و بهداشتی، نساجی، چرم و سلولوزی، کشاورزی، فلزی و ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع نیروگاهی، صنایع کانی غیر فلزی، برق و الکترونیک و صنایع بازیافت مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین عملکرد آن‌ها در هفت گروه شامل پایانه‌های حمل‌ونقل بار و مسافر، مدیریت شهرک‌های صنعتی و مسکونی، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی و مراکز خدمات آموزشی، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، خطوط انتقال نفت، گاز و نیرو، و مراکز ایجاد و توسعه فضای سبز شهری و پارک‌ها توسط کارشناسان دبیرخانه همایش صنعت سبز و سازمان حفاظت محیط‌زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی