۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۲۰۴۰۴

پتروشیمی جم جزو شرکت های برتر نوآور ایرانی قرار گرفت

در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی ۵۱۴ محصول جدید ازشرکت های مختلف شناسایی شدند و پس از ارزیابی مبتنی برمدل، ۲۲ شرکت موفق شدند «گواهینامه و لوح زرین جشنواره » را کسب نمایند
پتروشیمی جم جزو شرکت های برتر نوآور ایرانی قرار گرفت
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، همزمان با ایام دهه فجر، چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور مدعوینی از معاونت علمی ریاست جمهوری، اساتید دانشگاه، متخصصان حوزه نوآوری و مدیران ارشد شرکت های نوآور سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این مراسم ۵۱۴ محصول جدید ازشرکت های مختلف شناسایی شدند و پس از ارزیابی مبتنی برمدل، جمعا ۲۲ محصول از۲۲ شرکت موفق شدند «گواهینامه و لوح زرین جشنواره » را کسب نمایند دراین میان، پتروشیمی جم با ارائه محصول« پلی اتیلن گرید MD3510 » درجمع پنج شرکت برترایرانی قرارگرفت. 

بر اساس این گزارش: این گرید در راستای تأمین نیاز بازار داخل و افزایش رضایت مشتریان و با هدف جلوگیری از خروج ارز از کشور به دست متخصصان باتجربه پتروشیمی جم طراحی و تولید شد. لازم به ذکر است:گرید نوارهای آبیاری قطره‌ای MD-3510 طراحی و تولیدشده از مواد پلی‌اتیلن مورداستفاده از نوع خاصی از MDPE (پلی‌اتیلن دانسیته متوسط) در پتروشیمی جم با در نظر گرفتن مجموع شرایط موردنیاز برای این محصول شامل تجهیزات و ماشین‌آلات فرایند تولید نوار، مراحل اجرای نوارها در مزارع کشاورزی و شرایط آب و هوایی ایران طراحی‌شده است و علاوه بر فرایند پذیری و استحکام مذاب بالا از خواص مکانیکی و محیطی مناسبی برخوردار است. مفتخریم با تولید این محصول در پتروشیمی جم، شرکت‌های پایین‌دست از واردات آن‌که در حال حاضر در انحصار شرکت‌هایی محدود مانند Versalis یا Dow chemical است بی‌نیاز می‌شوند.



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی