۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۱۲۰۵۶۳
در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت؛

نفت پارس، رتبه نخست و جایگاه شرکت برتر را کسب کرد

شرکت نفت پارس در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت موفق شد که با دستیابی به بالاترین امتیاز در فرآیند ارزیابی، به عنوان رتبه نخست و شرکت برتر این دوره معرفی شده و تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت نماید.
نفت پارس، رتبه نخست و جایگاه شرکت برتر را کسب کرد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، همایش پایانی و مراسم اعطای جوایز به سازمان های برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، در روز یکشنبه مورخ 04/12/98، در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد.

در این همایش که با حضور ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، فتاح رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران ارشد نهادهای مهم کشور برگزار شد، شرکت نفت پارس(وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر) موفق شد که با دستیابی به بالاترین امتیاز در فرآیند ارزیابی، به عنوان رتبه نخست و شرکت برتر این دوره معرفی شده و تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت را دریافت نماید.

نفت پارس توانست طی چهار دوره شرکت در این جایزه که بر اساس مدل EFQM ارزیابی می شود، ضمن تعریف و اجرای پروژه های بهبود، به سرعت رتبه تعالی خود را ارتقا داده و از تقدیرنامه سه ستاره در ارزیابی سال 1397، با سه پله صعود، به تندیس بلورین جایزه در ارزیابی سال 1398 و رتبه نخست در بین 150 سازمان دیگر، دست یابد.

حمیدرضا خلیلی، مدیرعامل شرکت نفت پارس، پس از دریافت تندیس بلورین چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، موفقیت بدست آمده را مرهون تلاشهای همکاران خود در شرکت نفت پارس دانست که دو مسیر پیشرفت و کمک به محرومین را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.

شرکت نفت پارس به عنوان اولین شرکت تولید کننده محصولات روانکار نفتی در کشور، در سال 1337 تاسیس و بیش از 61 سال است که به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت به عنوان اولین شرکت بورسی ایران، در سال 1346 وارد بازار سرمایه شد و طی سه سال اخیر در نتیجه عملکرد درخشان و سرمایه گذاری های ارزشمند انجام شده، یکی از پربازده ترین سهم های فعال در بازار سرمایه است. ارزش بازار شرکت نفت پارس در بورس، از سال 1396 تا کنون، رشد ده برابری را تجربه نموده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی